Det digitale kommunikasjonsbyrået kjempet om gull, sølv eller Grand Prix i kategorien internkommunikasjon, med en film for Danske Bank. Målet: Å motivere ansatte til ekstraordinær innsats og kommunisere budskapet at det «umulige er mulig».

– I Danske Bank har vi svært ambisiøse vekstmål for Business Banking, og vi hadde et behov for å kommunisere til de ansatte at det umulige faktisk var mulig. Headspin har laget en direkte, tydelig og rå film til vår kampanje “Royal Blue”, som i løpet av seks måneder har bidratt til en fantastisk vekst i bedriftsmarkedet. Flere av teamene har allerede nådd målene de før trodde var umulige, sier Frode Kvarsnes – direktør for små og mellomstore bedrifter i Danske Bank, i en sak på Headspins nettsider.

Vant i 2013

I 2013 vant Headspin en av de gjeveste prisene under Corporate Media & TV Awards i Cannes med infofilmen «The Norwegian Oil Adventure 2012», laget for det trønderske oljeselskapet Det norske.

Da gikk de til topps i kategorien «Beste animasjon, grafikk og spesialeffekter».

Les mer om Headspin her