Mens godlukten som ble lansert under merket KKW i fjor hadde en flaske formet etter kroppen til Kim Kardashian West, er årets innpakning en hyllest til hennes lillesøster. Kylie Jenner er kjent for sine fyldige lepper – og for sitt forretningsimperium – og årets parfymeflaske er derfor formet som en leppestift, skriver Hollywood Reporter.

– Det vi fant ut er at denne størrelsen åpenbart ser bedre ut når den står på benken, og jeg mener den er enda søtere for folk å ta bilde på denne måten, sier Kardashian West og poserer med parfymeflasken over munnen.

De to søstrene, som har bygget seg opp som varemerker i sosiale medier, tror den nye parfymen blir en hit – nettopp i sosiale medier.

Kjendissøstrene har også samarbeidet tidligere. I 2017 lanserte Kim Kardashian West et leppestiftsett sammen med Kylie Jenner. Det skal ha skaffet inntekter på 13,5 millioner dollar. 21 år gamle Jenners kosmetikkimperium er verdt flerfoldige milliarder.